About Me.


Oke first name aku Puteri Nurhafizah. 
Aku berumur 14 tahun, ramai yg kate aku nieh 16,17,18 tahun sbb muke akuh yg agak2 matured tuh dikategorikan sbgai org yg dewasa. Tapi ak tetap cool and relax dgn ape yg org kate.

Btw tahun dpn aku PMR candidates. Sgt2 cuak kerana next year juge ak kne be the best and backup all things yg ak da blaja kt skola dari form1-form3. 
Aku anak sulung dari 4 org adek beradek. Ak sorang je girl.. 
Ak stay di Perak ,Manjung.
Kat sane da maju and makin lame makin best dgn mmber yg begitu mantop.


Baru buat blog untk diri sndri and dis is all about my life. Kalau nak tau citer yg gempak2 leyh aje layari http://apledegadiz.blogspot.com 
dalam tuh story mory yg best and masyukk.. Ini juz untk tetapan yg tiada didalam blog itu. Oke juz layanzzz 


Kakinota : Pape bole tnyer all about me. Oke

0 comments: